بویی از عرفان حقیقی( نویسنده  وبلاگ سید مهدی فروغی)

بویی از عرفان حقیقی( نویسنده وبلاگ سید مهدی فروغی)

متن کتاب فروغی از زندگانی با برکت مرحوم سلاله السادات والاطیاب حاج سید رضا فروغی
بویی از عرفان حقیقی( نویسنده  وبلاگ سید مهدی فروغی)

بویی از عرفان حقیقی( نویسنده وبلاگ سید مهدی فروغی)

متن کتاب فروغی از زندگانی با برکت مرحوم سلاله السادات والاطیاب حاج سید رضا فروغی

داستان بیست و یکم ملاقات کردن امام زمان عج در حرم شاهزاده

داستان بیست و یکم

ملاقات کردن امام زمان عج

در حرم شاهزاده عبدالعظیم

مرحوم سلاسه السادات فروغی می فرماید:در یک سال زیارت عبد العظیم حسنی مشرف شدم .

در حرم مطهر که بودم با خودم گفتم می شود صورت نورانی آقایمان را ببینم. بعد از زیارت شاهزاده عبدالعظیم به طرف امامزاده حمزه (ع) رفتم در مسیر راه یک سید نورانی را دیدم، به من فرمود :خوب مرا ببین. چند مرتبه تکرار کردند فرمودند خوب ببین و من آقایمان را خوب نگاه کردم وقتی مولی ما رد شد، برگشتم، کسی را ندیدم. هر چه گشتم او را پیدا نکردم، فهمیدم آن مولا امام زمان بوده است .

 

اللهم ارنا الطلعه الرشیده و غره الحم

 

عاشق شده دل من بروی تو ندیدم 

                                    کی می شود ببینم آن طلعت رشیدت

کی می شود نصیبم بوسه به دست و پایت

                                     کی می شود ببوسم آن چهره حمیده

کی می شود که خاک پای تو ای حبیبم

                               در بر کشد دو چشمم چون سرمه کشیده

در روزگار غیبت از رنج و از مصیبت

                               و از دوری تو دلبر جانها به لب رسیده

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد