بویی از عرفان حقیقی( نویسنده  وبلاگ سید مهدی فروغی)

بویی از عرفان حقیقی( نویسنده وبلاگ سید مهدی فروغی)

متن کتاب فروغی از زندگانی با برکت مرحوم سلاله السادات والاطیاب حاج سید رضا فروغی
بویی از عرفان حقیقی( نویسنده  وبلاگ سید مهدی فروغی)

بویی از عرفان حقیقی( نویسنده وبلاگ سید مهدی فروغی)

متن کتاب فروغی از زندگانی با برکت مرحوم سلاله السادات والاطیاب حاج سید رضا فروغی

داستان سی و دوم خوابدیدن آیه الله العظمی حجت را که در کشتی سواربودند

 

پدرم مرحوم حاج سید رضا فروغی فرمودند:سالهای آخر عمر با برکت حضرت آیه الله العظمی حجت رضوان الله تعالی علیه بود . که شبی خواب دیدم من و حضرت آیه الله العظمی حجت سوار یک کشتی هستیم و کشتی دارد روی آب دریا می رود تا اینکه بعد از مدتی بساحل رسید و حضرت آیه الله العظمی حجت از کشتی پیاده شدند و عبا را بر سر کشیدند رفتند به طرف درختی که شاید درخت مراد باشد و منهم به طرف دیگر رفتم خواب را که برای حضرت آیه الله العظمی حجت نقل کردند فرمودند: دیگر چه شد آقا رضا عرض کردم دیگر هیچ حضرت آقا فرمود: دیگر کارهای من  و ماموریت من تمام شده آب علم است و من در کشتی علم هستم که در این دریای علم سیر و دیگر باید بروم و آن درخت مراد است من دیگر به مرادم رسیده ام و شما به فراق من مبتلا خواهید شد. بعد از مدتی کم حضرت آیه الله العظمی حاج سید محمد حجت داعی حق را لبیک گفتند و عالم تشیع را عزا دار کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد