بویی از عرفان حقیقی( نویسنده  وبلاگ سید مهدی فروغی)

بویی از عرفان حقیقی( نویسنده وبلاگ سید مهدی فروغی)

متن کتاب فروغی از زندگانی با برکت مرحوم سلاله السادات والاطیاب حاج سید رضا فروغی
بویی از عرفان حقیقی( نویسنده  وبلاگ سید مهدی فروغی)

بویی از عرفان حقیقی( نویسنده وبلاگ سید مهدی فروغی)

متن کتاب فروغی از زندگانی با برکت مرحوم سلاله السادات والاطیاب حاج سید رضا فروغی

داستان چهل و پنجم وصیت مرحوم آیه الله العظمی حجت :که رضایت‌نامه یا شهادت نامه من لازم است با شهادت و امضاء آقای فروغی باشد.

 پدرم مرحوم آقای سید رضا فروغی فرمودند بعد از آنکه اعلام شد حضرت آیه الله العظمی حجت رحلت فرمودند، مردم برای تشییع جمع شدند و بعد جنازه را تشییع کردند. برای طواف به حرم حضرت معصومه (س) بردند و باز جنازه را آوردند در مدرسه مبارکه حجتیه آوردند. در صحن مدرسه بودم که یک وقت دیدم مردم مصطفوی کتاب فروش ، دنبال من می‌گردند و یک پارچه سفید به دست گرفته و می‌گویند: حضرت آیه الله العظمی حجت رضوان الله تعالی علیه وصیت فرموده‌اند که از سید رضا فروغی شهادت و امضاء کتبی بگیرید که مرا حلال کنند.  پدرم فرمودند من خیلی شرمنده شدم و آن شهادت نامه را امضاء کردم. آری مرحوم حضرت آیه الله العظمی حجت ،مرجع عالم تشیع خیلی به پدرم اعتماد داشتند که شهادت او را برای خود لازم دانستند که در کفن خود بگذارند و علاقه عجیبی هم به ایشان داشتند. خداوند هر دوی آنها را مشمول رحمت خود قرار دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد