بویی از عرفان حقیقی( نویسنده  وبلاگ سید مهدی فروغی)

بویی از عرفان حقیقی( نویسنده وبلاگ سید مهدی فروغی)

متن کتاب فروغی از زندگانی با برکت مرحوم سلاله السادات والاطیاب حاج سید رضا فروغی
بویی از عرفان حقیقی( نویسنده  وبلاگ سید مهدی فروغی)

بویی از عرفان حقیقی( نویسنده وبلاگ سید مهدی فروغی)

متن کتاب فروغی از زندگانی با برکت مرحوم سلاله السادات والاطیاب حاج سید رضا فروغی

داستان پنجاه و دوم شفا گرفتن قلب ایشان به برکت اشاره دست حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم

 

مرحوم حاج سید رضا فروغی می‌فرمود :در زمانی که هنوز دوران میانسالی را می‌گذراندم، مبتلا به بیماری قلبی شدم و هر چه معالجه کردم نتیجه نگرفتم و قلبم منظم کار نمی‌کرد .درآن زمان هم طبیب حاذق هم نبود و این دستگاههای پیشرفته وجود نداشت و این قلبم هم داشت مرا خانه نشین می‌کرد با تمام مشکلات و مشاغلی که داشتم نمی‌توانستم چه کنم. شبی در عالم رؤیا، خواب سنبل عالم آفرینش، عقل کل ،هادی سبل، حضرت خاتم الانبیاء ،حضرت محمد مصطفی(ص) را دیدم که بر یک اشتری  سوار بودند آنقدر زیبا و نورانی بودند که در عالم وجود چنین شخصیتی مانند ایشان وجود ندارد موقعی که ایشان توجه کردند، سلام به ایشان عرض کردم و جواب سلام دادند دست مبارک خود را به طرف من دراز کرد و دیدم با دست مبارکش به طرف قلب من اشاره می‌کند و لبخندی به من می‌زند و به برکت اشاره دست مبارک ایشان که به قلب من اشاره کردند، قلبم خوب شد و تا آخر عمر با تمام بیماریها یی و گرفتاریها که پیدا کردم ولی قلب من سالم شد. آری وقتی از خواب بیدار شدم دیدم قلبم سالم است و دیگر تنش ندارد. خلاصه به برکت دعای حضرت محمد (ص) شفا گرفتم.


بلغ العلی بکماله کشف الدجی بجماله حسنت جمیع خصاله صلو علیه و آله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد