بویی از عرفان حقیقی( نویسنده  وبلاگ سید مهدی فروغی)

بویی از عرفان حقیقی( نویسنده وبلاگ سید مهدی فروغی)

متن کتاب فروغی از زندگانی با برکت مرحوم سلاله السادات والاطیاب حاج سید رضا فروغی
بویی از عرفان حقیقی( نویسنده  وبلاگ سید مهدی فروغی)

بویی از عرفان حقیقی( نویسنده وبلاگ سید مهدی فروغی)

متن کتاب فروغی از زندگانی با برکت مرحوم سلاله السادات والاطیاب حاج سید رضا فروغی

کانال منتظران دولت یار در تلگرام

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

بنده حقیر سید مهدی فروغی
 کارشناس  مربوط به سوالات احکام مقام معظم رهبری  در بزرگترین کانال احکام  در تلگرام هستم.
@ahkam110110

 
اکنون کانال دیگرم را معرفی می کنم لطفا عضو آن بشوید

هر روز یک صفحه قرآن
     صوت ترجمه وقرائت
     صوت تفسیر
     متن تفسیر وترجمه
گلچین شبکه های اجتماعی!
https://telegram.me/joinchat/BxpgbDvemoGKvCzDimGZBw


(لطفا با انتشار این پست دوستانتان را عضو کنید)

سید مهدی فروغی


_____________________________________

              کانال منتظران دولت یار
...................................................
  channel:  https://telegram.me/tadbir110
  Admin: @foroghi110
نظرات 2 + ارسال نظر
کانون نشر احکام چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 15:08

باسلام
خدمت برادر بزرگوار حاج آقای فروغی

از کانون نشر احکام
در این مرکز سعی شده احکام را در قالب و سبکی متفاوت به علاقه‌مندان آموزش دهیم.

از جمله آثار تولید شده:
رساله مصور (هفت مرجع)
آموزش مصور احکام (اولین رساله مقام معظم رهبری)
احکام مصور پوشش بانوان
رساله مصور کودکان
درسنامه رساله مصور جوانان
و....

چند وقتی است که در محیط تلگرام، بخش هایی از این کتاب‌ها را در قالب پوسترهای آموزشی در کانال موسسه قرار میدهیم.
صمیمانه خوشحال میشویم که از نظرات شما بزرگواران ما را مستفیض کنید

---------------------------------------
احکام را حرفه‌ای بیاموزیم...
آموزش احکام به آسان‌ترین روش، همراه با دسته‌بندی مطالب و نوآوری در نگارش با توضیحات تصویری، جدول و اینفوگرافیک
https://telegram.me/atlasshia
ارسال انتقاد و پیشنهاد
@joopari
------------------------------------------

باتشکر

محمدهادی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 11:39

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد